thong.thong.thong.thong.thong

Eindelijk laat het zonnetje zich weer eens zien vanachter de wolken en gisteren besloot ik dan ook om vanaf school de route via het park te nemen om de lente eens goed op te snuiven

Hoewel het nog eventjes wachten is voordat de eerste bloemen hun kopjes boven de grond zullen steken zag ik tot mijn grote verbazing in de verte iets roze bij de bosjes liggen. Naarmate ik dichterbij kwam begon het me langzaam te dagen dat ik zojuist een abnormaal natuurlijk verschijnsel had ontdekt! Want op de (nog dichte) knoppen van de bosjes groeide namelijk een roze-met-paarse string!!

Soms zie je op straat wel eens een verloren handschoen liggen of kom je opeens een kwijtgeraakt baby-kwijl-doekje tegen. Maar een string? Ik vraag me werkelijk af hoe je in hemelsnaam je string kan kwijtraken?? Uit ervaring kan ik namelijk vertellen dat ie écht niet zomaar afzakt naar beneden, daarvoor is er toch echt een extra handeling nodig. En tenzij je een nóg armzaliger wildplasser bent dan ik, kan ik maar één reden bedenken om die handeling uit te voeren… En zelfs dán merk je het toch dat je m vergeten bent aan te doen op de terugweg?

Toen ik vandaag overigens weer door het park reed, zag ik dat de string was verdwenen! Iemand heeft vandaag dus serieus doelbewust de string tussen de bosjes uit gevist! Gedachtes over vieze mannetjes die op andermans ondergoed geilen ban ik snel uit, dus blijft er enkel de vrouw over die het heeft achtergelaten, wat het tafereel trouwens niet minder vreemd maakt

Maar wie de rightful owner is geweest? Ik zal het nooit weten…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten