Leuke lesbienne gezocht voor blind-date

How so?

Daten is leuk. Bij voorbaat al. Iedereen zet op de eerste date namelijk zn beste beentje voor en is het niks? Dan proberen we die ‘gezelligheid’ in ieder geval tot het eind te faken. Daarbij is het altijd leuk om nieuwe mensen leren kennen, andere visies op dingen te horen en naar onbekende spannende verhalen te luisteren. En ach, als het écht miserabel is, heb je in ieder geval weer leuk gespreksstof voor je vriendinnen.

Een vriendin bedacht dat een blind-date nóg interessanter zou zijn. Het heeft iets spannends. Zo kwam het dat ze in de sportschool naar Mister X (ik weet de naam niet, anders zou ik kunnen hyven) liep, en hem vertelde dat hij de helemaal hét type voor haar vriendin zou zijn (ik dus) en of ie een blind-date met die vriendin zou zien zitten.

Great,
But the ‘favor’ must of course be returned. Want als ik een blind-date moet ondergaan, dan zij ook. Echter, aangezien zij op vrouwen valt, word het vinden van een date een tikkeltje lastiger. Het probleem is niet per se dat ik niet genoeg lesbiennes ken, want het meerendeel van mijn vriendinnen is lesbisch (I like to think its because of me, hehe, I just have no other explaination) dus ik kom vaak genoeg op pottenpartys. Maar het probleem met the gay-scene is dat iedereen elkaar al kent, om nog maar te zwijgen over ehm ja daarover zwijg ik dus…En kennen ze elkaar niet persoonlijk, dan is het wel de ex van de ex-scharrel ect. En het idee is juist dat het een blind-date wordt!

Maar het grootste probleem is het vinden van een dramaloze lesbische chick. Je zou denken dat omdat alle vrouwen van Venus komen, ze elkaar helemaal snappen. Nou, je hoeft maar één keer naar een gayfeest te gaan om van dat idee genezen te zijn.

Laatst was ik toevallig (of nouja toevallig, ik had zelf een ticket aangeschaft) op zo’n feest ergens in Utrecht. Ik stond op mn gemakje een biertje te bestellen aan de bar toen ik een duw in mn rug kreeg. Waar je in een heterokroeg nog een nonchalante hand langs je billen voelt glijden, pakten de (flink aangeschoten dat moet gezegd worden) vrouwen hier het toch wat ehm..opzichtiger aan. Want nadat ik me had omgedraaid werd ik me toch eens vol in mn borsten geknepen door een manwijf die woorden brabbelde die ik maar niet zal herhalen. (Echtwaar!) Kennelijk was haar vriendin hier net zo min van gecharmeerd als ik en trok haar hardhandig mee aan de arm. Nog steeds wachtend op mn biertje, grinnikte het meisje naast me met me mee over wat er zojuist was gebeurt en we kwamen aan de praat. Dit viel helaas weer niet in goede aard met háár vriendin, want plots werd ik met een elleboog aan de kant gebonjourd door dr chick die verhaal kwam halen over ‘ons’ gezellige onderonsje. Je begrijpt het al, drama…

Dat gezegd hebbende, zijn er natuurlijk ook genoeg leuke lesbiennes, kijk maar naar mijn kekke vriendinnetjes! Maar waar is de rest?

Dus ehm...ben of ken je een toffe single lesbische chick...opgeven mag bij mij xD!

2 opmerkingen:

  1. Jolien4:56 a.m.

    What's next? een oproep op de landelijke televisie? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond het idee van Nellie om posters op school op te hangen wel een goeie...?

    BeantwoordenVerwijderen